קמפיין פרסומי
סטרינג אופיסל בניית אתרים קמפיין פרסומי
קמפיין פרסומי הינו סדרה של מסרים פרסומיים שמציגים את אותו רעיון או נושא שנועד לקדם מכירות של מוצר או שרות. בתקופות זמן שונות יכולים להיות קמפיינים שונים לאותו המוצר. על פי החלטת הלקוח ומשרד הפרסום, קמפיין פרסומי יכול להופיע בו זמנית בכמה מדיות שונות כגון: מודעות בעיתונים, שילוט חוצות, פרסומות בטלוויזיה ועוד. השלב המהותי בבניית קמפיין פרסומי הוא ההחלטה על הרעיון שיעמוד במרכז הקמפיין והוא נקודת המוצא לקמפיין הפרסום כולו, לדוגמא: חברת קוקה-קולה המשווקת את המשקה קינלי בחרה ברעיון “שיהיה לך יום כתום” שיעמוד במרכז קמפיין הפרסום, במסגרת הקמפיין נתלו שלטי חוצות, שודרו פרסומות ברדיו ובטלוויזיה ופורסמו מודעות בעיתונים שכולם סבבו סביב הרעיון הנ”ל בצבע קול ותנועה. קמפיין פרסומי הוא חלק מתמהיל השיווק ועל מנת לממש אותו נדרש תקציב פרסום.
שלב ראשון בניהול קמפיין פרסומי
על מנת שההשקעה בקמפיין לא תהיה לצורך ניסוי וטעיה, חשוב לנסח בצורה קוהרנטית מה שואפים אליו בפרסום (העלאת מודעות, החדרה של מוצר חדש לשוק, הגדלת נתח שוק וכו'). גם אם הנושא ברור, עדיף שינוסח בצורה מסודרת ויועלה בכתב.
פעולה זו, אם תתבצע בתבונה, תועיל לשאר השלבים שינקטו מאוחר יותר ותאפשר כלי מדידה נוח לבדיקה שלאחר קמפיין הפרסום. על מנת שאכן הגדרת המטרות והיעדים תבצע את כל האמור יש גם להוסיף אליה את המצב הנוכחי בו נתונים וגם את המצב העתידי אליו שואפים.
סטרינג אופיסל מספקת שירותים בתחום הפרסום הכוללים בינהם: טיפול בחשבון פרסום הפייסבוק/מטא, יצירת קהלים, הטמעת פיקסל באתר, יצירת קהל רימרקטינג, תוכן וגרפיקה למודעות, הקמת הקמפיין במערכת הפרסום, פרסום ממומן בגוגל,פייסבוק,טיקטוק ויוטיוב, כתבה באתרי חדשות מובילים, שלטי חוצות וכד'