חבילות מיתוג 360°

סטרינג אופיסל בניית אתרים חבילת מיתוג 360 לעסק

חבילת מיתוג 360 היא פתרון אסטרטגי שנועד לכסות את כל ההיבטים של הנוכחות המקוונת של העסק. מדף נחיתה, דפים עסקיים, קופירייטינג, תשתית SEO אורגני, קמפיינים ממומנים, חשבון ביזנס מנג'ר, תג מנג'ר, עיצוב פוסט שיווקי בפייסבוק וכרטיס ביקור דיגיטלי וכרטיס ביקור NFC – החבילה המקיפה הזו מבטיחה שהמותג שלך יקבל נוכחות מרשימה באונליין ויניב תוצאות.

פירוט חבילת המיתוג:

  • דף נחיתה – דף נחיתה מעוצב ומקצועי הוא חלון הראווה הווירטואלי של העסק. זהו הרושם הראשוני שמקבלים מבקרים ולקוחות פוטנציאליים, והוא ממלא תפקיד מכריע בהמרת לידים ללקוחות. חבילת המיתוג 360 שלנו כוללת יצירת דף נחיתה מותאם אישית כדי להציג את הצעת הערך הייחודית של המותג שלך.
    דף הנחיתה נועד למשוך מבקרים ולהדריך אותם במסעו של הקונה בצורה חלקה. בין אם אתה משיק מוצר חדש, מקדם שירות או פשוט מציג את המותג שלך לעולם,
    בשירות שאנו מספקים דף הנחיתה מגיע מעוצב ובעל גלריית תמונות, טופס השארת פרטי קשר, פוטר עם הפניות, כפתורי רשתות חברתיות, כפתורים צפים ליצירת קשר ועוד.
    בנוסף חבילת המיתוג כוללת אחסון ודומיין לשנה ראשונה מתנה, אבטחת SSL.

  • פתיחת דפים עסקיים – אנו פותחים עבורכם דף עסקי בגוגל, פייסבוק ואינסטגרם.

  • קופירייטינג – קופירייטינג הוא יותר מסתם הוספת מילים על דף – מדובר ביצירת נרטיב שמהדהד עם קהל היעד שלך. זה כרוך בשימוש אסטרטגי בשפה כדי לעורר רגשות, להעביר מידע ובסופו של דבר לה את הלקוחות לפעולה. אנו מספקים כתיבת משפטי שיווק בפוסט, דף נחיתה וקמפיינים שאנו יוצרים עבורכם.

  • קידום אורגני SEO – אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא עמוד השדרה של נוכחות מקוונת מוצלחת, נוכחות בראש תוצאות מנוע החיפוש של גוגל הוא כלי מנצח.
    בחבילת המיתוג שלנו אנו מעניקים הקמת תשתית קידום אורגני לעמוד דף הנחיתה.

  • קמפיין קידום ממומן – חבילת מיתוג 360 כוללת קמפיינים ממומנים על פני פלטפורמות שונות, ומציבה את המותג שלך ישירות מול קהל היעד שלך.
    אנו בונים עבור העסק שלך קמפיין בפלטפורמות פייסבוק, אינסטגרם גוגל ויוטיוב.
    קמפיינים ממומנים מבטיחים שהעסק יקבל חשיפה שיווקית לקהל היעד שלך.

  • יצירת חשבונות – אנו דואגים להקים עבורכם חשבון ביזנס מנג'ר והטמעת תג מנג'ר אשר יתרמו רבות לקמפיין וחשיפת העסק.

  • עיצוב – עיצוב הוא מרכיב חשוף בחבילת המיתוג שלנו, בחירת שפה נכונה וגוון צבעים אשר תואמים את העסק שלכם ייגרמו לקהל הלקוחות שלכם להשאיר פרטים ולבצע רכישה.
    אנו דואגים עבורכם לפוסט פייסבוק מעוצב ודף נחיתה מעוצב אשר תואם למותג העסק.

  • כרטיס ביקור – דמיינו את עצמכם בפגישה עסקית מול לקוח או סתם מפגש חברתי, כל מה שעליכם לעשות הוא להוציא מהארנק את כרטיס NFC המעוצב שלנו ולהצמיד לנייד, תוך 3 שניות בלבד כל הפרטים שלכם אצלו בנייד.
    בחבילה שלנו אתם מקבלים כרטיס ביקור דיגיטלי שהוא בעצם סל המידע שלכם וכולל בתוכו – לחצני חיוג, ניווט לבית העסק, רשתות חברתיות, לינק לדף הנחיתה, שמור איש קשר ועוד.
    בנוסף לכרטיס ביקור הדיגיטלי אנו מעניקים גם כרטיס ביקור דיגיטלי פיזי מותאם בטכנולוגיית NFC.
    אותו אתם מקבלים ישירות אליכם, באמצעות הכרטיס הפיזי שלנו תוכלו להעביר את כל המידע על ידי הצמדה הכרטיס למכשיר הלקוח בקלות מרשימה.

בנוף התחרותי של העסק, חבילת מיתוג 360 היא המפתח למיצוי מלוא הפוטנציאל של המותג שלך. ממבצעים ממומנים שמגבירים את הנראות ועד לדף נחיתה כובש, פוסטים מושכים ויזואלית וכרטיס ביקור דיגיטלי – גישה מקיפה זו מבטיחה שהמותג שלך לא רק יקבל תשומת לב אלא גם מותיר רושם מתמשך על קהל היעד שלך.

השקעה בחבילת מיתוג 360 היא לא רק הוצאה שיווקית, זו השקעה בהצלחת העסק שלך בעתיד.
עם נוכחות מותג חזקה ומגובשת בכל הערוצים הדיגיטליים, אתה יכול לנווט בביטחון בנוף המקוון ולבנות קשרים משמעותיים עם הקהל שלך.
העף את המותג שלך עם חבילת מיתוג של 360 ומצב את העסק שלך לצמיחה מתמשכת והצלחה בעידן הדיגיטלי.