דפי נחיתה
סטרינג אופיסל בניית אתרים קצת על דפי נחיתה
אנו נתקלים לא מעט פעמים בלקוחות מבולבלים אשר שואלים אותנו "מה זה דף נחיתה?", "האם דף נחיתה הוא בכלל אתר אינטרנט?" לשם כך הכנו בשבילכם את המאמר הבא, בכדי לעשות לכם קצת סדר בכל הקשור לדפי נחיתה.
כפי שהזכרנו במאמר בניית אתרים דף נחיתה(Landing page) הוא דף אינטרנט, למי שלא יודע דף אינטרנט הוא בעצם מסמך אשר נמצא ברשת האינטרנט וניתן להגיע אליו תוך שימוש בדפדפן, קבוצה של דפי אינטרנט הקשורים בניהם תחת אותו שם דומיין יוצרים אתר אינטרנט(כגון אתר תדמית בעל עמודים פנימיים: "אודות", "צור קשר" וכו').
דף נחיתה הוא דף אינטרנט המורכב מעמוד אחד בודד, המטרה של דף נחיתה היא להעביר את השירות שאתם מציעים באופן חד וברור, כך שבאופן מיידי כאשר מגיעים לדף נחיתה ניתן יהיה להבחין בשירות שאתם מציעים. לרוב דף נחיתה משמש לצורך השארת פרטים (לידים)
לרוב דף נחיתה מיועד לקידום ממומן(PPC) וזאת מאחר והתוכן שלו דל לצורך קידום אורגני(SEO), לכן ברוב המקרים לדף נחיתה יגיעו גולשים באמצעות קידום ממומן, ישנם כמה סוגים של דפי נחיתה: הדף נחיתה "המקורי" הוא עמוד אחד (סוג של מודעה) ללא אפשרות לגלול למטה ובעמוד הזה יש רק נושא אחד מתומצת ובדרך כלל לצד טופס השארת פרטים.
כיום "שיכללו" את הדף נחיתה לדף נחיתה "מורכב", דף נחיתה זה הוא אמנם עדיין עמוד אחד אך כן ניתן לגלול אותו כלפי מטה ודף נחיתה זה מחולק בעצם למספר נושאים באופן מתומצת (קצת מכל דבר), אפשר אפילו לקרוא לו "מיני אתר תדמית" וגם כאן המטרה של דף נחיתה זה למקד את הגולשים שלכם וברוב המקרים להניע אותם לפעולה של השארת פרטים.
מי זקוק לשירותי דף נחיתה?
כל מי שבתחילת דרכו ולא מעוניין להשקיע סכום גדול של כסף לאתר תדמית, דף נחיתה ללא ספק יוכל להוות עבורו פתרון דיגיטלי מעולה. בנוסף לכך כל מי שעדיין אין לו מספיק תוכן לצורך הקמת אתר תדמית או שיש ברשותו מוצר אחד בודד שאותו הוא מעוניין לפרסם.
מטרת "העל" של דף נחיתה הוא לייצר כמה שיותר לידים, לכן דף נחיתה הוא ממוקד עם תוכן מתומצת אשר מציג באופן ברור את השירות שאתם מספקים וכך ממיין בצורה מהירה את הלקוחות הרלוונטיים עבורכם אשר משאירים פרטים (מה שנקרא: כן כן , לא לא)
אם כך מי שזקוק לשירותי דף נחיתה, הוא מי שלא מעוניין להשקיע סכום גדול, מי שאין לו מספיק תוכן להקמת אתר אינטרנט עם מספר עמודים פנימיים, מי שיש לו רק מוצר אחד בודד או מי שמעוניין להציג את השירות שהוא מספק באופן מתומצת תוך שימוש בקידום ממומן כדי לייצר לידים בשיטת "מעוניין או לא מעוניין".
עקרונות בסיסיים לעיצוב דף נחיתה
- עיצוב מקצועי- בדף נחיתה אין יותר מידי מקום לטעויות צריך ליצור עיצוב מושך אשר יגרום לגולש להישאר בדף הנחיתה ולהשאיר פרטים.
- כתיבת כותרת- לכתוב כותרת ברורה המעבירה מסר חד וברור של יתרונות השירות המוצע.
- כתיבת תוכן איכותי- בדף נחיתה אין יותר מידי מקום לכתיבת תוכן ולכן ישנה חשיבות לכתוב תוכן מתומצת וברור המציג את יתרונות השירות שלכם ואשר יניע לפעולה את הגולשים באתר.
- תמונות- תמונה אחת או שתיים מעוצבות אשר ימחישו את השירות שאותו אתם מציעים.
- טופס יצירת קשר- "גולת הכותרת", הריי לשם מה התכנסנו כאן? יש ליצור טופס ברור ולא מסובך מידי להשארת הפרטים שאתם באמת צריכים כגון שם ומספר טלפון.
- קישורי מידע- במידה ואתם מפרסמים מוצר אשר יש עליו מידע בלבד אצל אותו יצרן תוסיפו קישור לאותו עמוד, כמון כן אם יש לכם בנוסף לדף נחיתה גם אתר אינטרנט תוסיפו קישור לעמוד הבית שלכם.
- ביקורת גולשים- אמינות, אמינות, אמינות. בעידן של היום מומלץ וכדאי להציג ביקורות של לקוחות הממליצים עליכם (במידה ויש כמובן), ביקורות אלו הן בעצם ההוכחות לכך שאתם אמינים ולטיב המוצר או השירות שאתם מספקים.
רוצים לשמוע עוד פרטים? לקבל הצעת מחיר לבניית דף נחיתה?
מוזמנים להשאיר פרטים בטופס למטה וניצור אתכם קשר בהקדם.