תמיכה טכנית

כאן תוכלו למצוא את התשובות לשאלות נפוצות בנושאים שונים

בניית אתר יכולה לקחת שבועיים ויכולה לקחת גם למעלה מחודשיים. הכול תלוי כמובן באפיון האתר ובצרכים של הלקוח, במשאבים של חברת בניית האתרים ובשיתוף הפעולה של הלקוח.

הגדרת המטרות העסקיות הם הבסיס לתחילתו של אפיון האתר, תהליך בניית אתר מעמיק ונכון ידע לכוון לקהל היעד ולהנגיש עבורו בצורה הנכונה והטובה ביותר את המוצרים  או המידע כדי להשיג את התוצאות המקסמליות להשגת המטרות העסקיות / שיווקיות.

שם דומיין הוא השם שמשתמשים בו לכתובת האתר. דוגמא לשם דומיין: www.stringofficial.co.il
שמות הדומיין הפופולאריים בארץ הם בסיומת שמייצגת את ישראל: co.il, וגם בסיומת העולמית: .com
כל אתר צריך שם דומיין. איך נרכוש שם דומיין? ישנן 5 ספקיות ראשיות והרבה ספקיות משנה. הספקיות הראשיות זולות יותר. לפני שרוכשים את שם הדומיין נבדוק שהשם אכן פנוי.
רצוי לבחור בשם דומיין קצר וקליט עם משמעות הקשורה לאתר.
בחירתו של שם הדומיין היא בחירה שאין להקל בה ראש, מכיוון שמנועי החיפוש, ובראשם גוגל, נותנים ערך רב יותר לאתרים וותיקים ברשת, וממקמים אותם גבוה יותר בתוצאות החיפוש. החלפת שם דומיין לאחר אינדוקסו של האתר בגוגל, תגרור אחריה התייחסות של גוגל אל האתר כאתר חדש לחלוטין! משמעות הדבר היא הסתלקות האתר מתוצאות החיפוש לתקופה של כחודש ואף יותר בגוגל, ואיבוד יתרון הוותק בתוצאות החיפוש.

כשאתה מעדכן את האתר, דאג לכך ששמות הדפים באתר לא ישתנו, כך כתובת ה-url של האתר תישאר בעינה. דפים ששינו שם או כתובת יאבדו את יתרון הוותק שלהם ויתדרדרו בתוצאות החיפוש.

לאחר בניית האתר, תוכל/י בעזרת מערכת "Google Analytics" הוא שירות שמוצע על ידי חברת גוגל, לאיסוף ויצירת נתונים סטטיסטיים מפורטים על תנועות גולשים באתרי אינטרנט כולל פירוט על מקורות התנועות ואמצעי מכירות. (ביכולתנו להטמיע לך את שירות זה באתרך) בו תוכל לראות את מספר הכניסות לאתרך בכל יום, מספר המבקרים החדשים באתר, הדפים הנצפים ביותר, איזה דף באתרך מעדיפים הגולשים, מילות החיפוש שדרכם הגיעו גולשים לאתרך, כמה זמן ביקר הגולש באתר, ועוד

מערכת הניהול הינה ידידותית ואינטואיטיבית. אנו נעבור איתכם על מסכי המערכת לאחר בניית האתר. אם במהלך עדכונים באתר תתקלו בשאלות, אנו זמינים במייל ובטלפון לכל שאלה.

באופן עקרוני, ניתן ואף מומלץ לערוך שינויים באתר לאחר הקמתו, וטבעי שתצטרכו לעשות זאת מעת לעת, כדי לעמוד בסטדנרטים המקובלים כיום ברשת. עם זאת, עוד לפני שבניית האתר הסתיימה וכבר במעמד חתימת החוזה מול חברת בניית האתרים, עליכם לוודא מה תהיה מידת אחריותם כלפיכם במידה ויהיה צורך לבצע בו שינויים.
אנו מספקים ללקוח שירותי עדכון ושדרוג בעבור תשלום על שעות העבודה.

קידום אתרים אורגני – קידום אתרים בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל הנעשה באמצעות מספר רב של כללים וחוקים, שלא משנה מה מספרים לכם – התורה אינה צורה מדוייקת ומבוססת בהרבה מהמקרים על "ניסוי ותהייה". אם זאת את מרבית המידע נוכל למצוא דווקא באתר גוגל, עבודה נכונה והתמדה לאורך זמן זה שם המשחק.

קידום ממומן – הן אלו מודעות הפרסום של גוגל, המבוססות מילות מפתח והתשלום עבורן הוא פר הקלקה. מיותר לציין שקידום אורגני כרוך בתשלום (בהחלט לא קטן) וקידום ממון גם. היתרון של קידום ממון הוא במהירות התגובה, בחירת מילות מפתח ללא הגבלה ושינוי שלהן מעת לעת והצלחה בטוחה ומיידית.

עם אחד מאנשי הצוות שלנו, זה שבפועל בונה את האתר, כך שלא יהיו טלפונים שבורים ולא צריך לדבר עם מנהל הפרוייקטים שלא תמיד יודע מה קורה בפועל.

קוד פתוח:
מערכות ניהול שפועלות על קוד פתוח זמינות לציבור הרחב וזה אומר שכל אחד בעולם יכול לשנות ובכך לשפר את המערכת.
מה שבסופו של דבר יוצר שיפור תמידי ואפשרויות בלתי מוגבלות לשדרוג המערכת.

קוד סגור:
קוד סגור בעצם מונע פתיחות לציבור וביצוע שינויים במערכת למי שאין גישה לכך.
מה שבעצם מגביל את התפתחות המערכת.

קיימות היום אופציות לבניית אתרים בחינם או באופן עצמאי, וניתן בהחלט לבנות את האתר שלכם בצורה כזו. אולם לאתרים אלה חסרון מסחרי ברור על פני אתרים שנבנים על ידי מקצוענים, והם מעוצבים בצורה פחות טובה, פחות נכונה ופחות אפקטיבית מבחינת התועלת שתפיקו מהאתר, לעומת אתר שייבנה על ידי חברה מקצועית. ולכן, מעט מאוד חברות שרוצות תדמית מקצועית בוחרות בדרך הזו. השאלה היא איך לבחור את החברה הנכונה.

ישנם מגוון ענק של פלטורמות קידום – לכל לקוח יש שוני מבחינת סוג הפלטפורמה המותאמת אליו – לרוב הלקוחות הפלטפורמה הטובה ביותר היא וורדפרס – קוד פתוח, ניתנת לקידום בצורה מהירה ופשוטה ויש עוד המון המון פלוסים בוורדפרס לעומת הפלטפורמות האחרות אך לא נמנה את כולם כאן. יש פלטפורמות נוספות כמו שופיפיי, וויקס ועוד שיש לקוחות שהם מתאימות להם יותר גם מבחינה כספית וגם מבחינת נוחות.

ככל שתרצו. מנקודת מבטו של מנוע החיפוש – כמה שיותר יותר טוב, כמה שיותר תוכן איכותי באתר יכול מאוד לקדם אותו בחיפוש בגוגל.

ברוב המקרים פגישה פיזית אינה תנאי הכרחי ורבים מהפרוייקטים המבוצעים על ידינו הושלמו בעזרת תקשורת וירטואלית כגון ZOOM,אימייל, פייסבוק וטלפון. בתהליך בניית האתר אנו מקימים קבוצת וואצאפ זמנית בו תוכלו להתעדכן בזמן אמת בתהליך בניית האתר ולדון איתנו באופן שותף על מנת להגיע לדרישות העיצוביות והפונקציונליות שלכם מהאתר.

השגת קהל היעד לאחר בניית האתר באמצעות העיצוב האתר – ההגדרה לקהל היעד היא קריטית בתהליך תכנון העיצוב הגראפי והחזותי לאתר. אתר האינטרנט צריך לפנות לקהל היעד הרלוונטי לחברה. מאחר ואנו מחפשים את קהל היעד בעולם האינטרנט תכנון הקונצפט הגראפי של האתר והמראה החזותי שלו ייבנה בהתאם לקהל היעד מצומצם או רחב בהתאם לחברה או למוצר אותו אנו משווקים.

לשירותך אנחנו כאן בשבילך!

 לא מצאת פתרון מתאים לבעיה? מוזמנים ליצור קשר עם נציג טלפוני שלנו שיעניק לכם תשובות להכל