פרסום בפייסבוק

סטרינג אופיסל בניית אתרים שיווק וניהול קמפיין בפייסבוק

פרסום בפייסבוק הוא כלי שיווקי יעיל וממוקד, המאפשר לפלח כל מודעה לקהל יעד ספציפי לפי אזור מגורים, מין, גיל, מצב משפחתי, תחומי עניין וקריטריונים רבים אחרים – ומגיע לכל הגולשים בפייסבוק, מכל סוגי המכשירים (מחשבים אישיים, טאבלטים וטלפונים ניידים).
פתיחת עמוד עסקי וקידום בפייסבוק באמצעות פרסום ממומן מומלצים כמעט לכל עסק או חברה – גם לעסקים קטנים עם תקציב מוגבל, כאשר הם מתבצעים ביסודיות ולאחר ניתוח מעמיק של קהל היעד המתאים לעסק או למוצר.
עלות ניהול קמפיין פייסבוק נמוכה יחסית לאפשרויות פרסום אחרות, מייצרת חשיפה גבוהה של אלפי גולשים בכל יום – וזו אחת האפשרויות המתאימות ביותר לעסקים המתעניינים ביצירת פניות חדשות מלקוחות או בקניית לידים.
קבוצת סטרינג אופיסל היא בדיוק החברה לשירותי ניהול קמפיינים וניהול תוכן לפייסבוק.

סטרינג אופיסל קמפיין פרסום כמה זמן לוקח לקמפיין בפייסבוק להשפיע?

חשוב להיות סבלניים עם הקמפיינים שלכם בפרסום בפייסבוק! ולהבין שאי אפשר להבטיח תוצאות מידיות והכל עניין של למידה והבנה של הקמפיין.
כדי להבין אם הקמפיין שלכם מוצלח, תצטרכו לחכות לכמות המרות מספקת, זה משתנה מתחום לתחום.
לצורך הדוגמא, אם אני מעלה קמפיין לידים למכירת קרקעות לנדל״ן ואני מצפה לעלות של 80 ש״ח לליד, אני אמתין להוצאה של 350 ש״ח בחשבון לפחות יומיים מרגע עליית הקמפיין, אם לא קבלתי המרות, אפשר להתחיל לשקול שינויים, אם קבלתי המרות, שווה לי לחכות עוד קצת.
קמפיין מוצלח לרוב רץ 3-6 שבועות עד שמחדשים תוכן, אך לעיתים מדובר בתעשייה תחרותית בתקציבים גבוהים אז הדרישה לחידוש תוכן גדולה יותר. גם ההפך המוחלט קורה, יש קמפיינים שרצים שנים בלי שינוי ועובדים מעולה.
מבולבלים? צרו איתנו קשר לייעוץ, נשמח לעזור לכם

סטרינג אופיסל עיצובים גרפיים היתרונות של Facebook Ads

  1. מערכת הפרסום היחידה שיותר גדולה ממערכת הפרסום של גוגל.
  2. היא מפלחת את הגולש בצורה יותר מדויקת מהמערכת שגוגל מציעה לנו.
  3. בהרבה מקרים מדובר על מערכת שהפרסום בה יותר זול מהמערכת של גוגל.
  4. יותר פשוטה מהמערכת פרסום של גוגל. 

תמיד חשוב לזכור שמערכת הפרסום של פייסבוק היא בעצם מערכת שמציגה את המודעות שלנו לגולש בעבור מי שהוא, ולא מה שהוא מחפש (בניגוד לגוגל). כפי שנאמר, מערכת זו פועלת בטכנולוגית ה- Push. זה בהרבה מקרים יהווה חסרון ולא משהו יעיל מבחינת ההמרה שאנחנו צריכים לייצר באתר שלנו או בדף הנחיתה.

הרי זה הגיוני מאד – אם גולש מחפש מוצר, שירות או ספק מסוים בגוגל, ואנחנו יכולים להיות נגישים אליו באותו רגע, וכמו כן להיות אטרקטיביים מבחינת המוצר או השירות שהוא מחפש, סביר להניח שהוא יסגור איתנו עסקה. בחלק מהמקרים זה יהיה הכלי היעיל והטוב ביותר שאיתו אנחנו יכולים להגיע לגולשים שעדיין לא התחילו לבצע סקר שוק, להציע להם שירות שייתכן שלא חשבו עליו עדיין ולעורר אותם למחשבה שזה מה שהם צריכים כרגע.

סטרינג אופיסל עיצובים גרפיים יכולת מיקוד קהל (טרגוט) יוצאת דופן

באמצעות סוגים מגוונים של מודעות וקמפיינים, רמת המיקוד בקהל פייסבוק ללא ספק איכותית ומאפשרת לבעלי העסקים לפרסם באופן ישיר ללקוחות רלוונטים. בין אם זה לפי התנהגויות, תחומי עניין, דמוגרפיה, קשרים, טווחי גילאים, שפות או מיקומים, תוכלו "לחפור" עמוק עם יכולות המיקוד הללו וליצור שכבות קהלים ממוקדים שהסבירות שלהם לרכוש את המוצרים שאתם מספקים או השירותים שאתם מציעים גבוהה במיוחד.