ניהול מדיה חברתית
סטרינג אופיסל בניית אתרים ניהול מדיה חברתית
שיווק דיגיטלי כולל חלקים נעים רבים שפועלים יחד כדי ליצור עניין, לטפח לידים ולסגור עסקאות. למרות זאת, חשוב שתדעו את כל הפרטים של טקטיקת השיווק הדיגיטלי וכיצד הם יכולים לעזור לעסק שלכם כדי להפיק את המירב מתקציב השיווק שלכם. בואו נתחיל בשאלה הכי נפוצה
מה זה ניהול מדיה חברתית?
זאת שאלה ששואלים אותנו לעתים קרובות, זה נהדר היות ויש לנו את התשובה! אתם בטח מכירים את ערוצי המדיה החברתית כמו פייסבוק או טוויטר. מצד שני, האם אתם יודעים איך משתמשים בערוצים אלו כדי להגדיל את העסק הקטן שלכם?
להבנה של מהו ניהול מדיה חברתית עבור העסק שלכם יש תפקיד חשוב בשימוש יעיל בערוצים חברתיים כדי להגדיל חשיפות יוניקיות ולהשפיע על המרות.
אנחנו עומדים לענות בפוסט היום על כל השאלות שרצות אצלכם בראש "מה זה ניהול מדיה חברתית"? לאחר מכן, אנחנו נפרט מעט יותר על הסיבה למה ניהול מדיה חברתית חשוב ונדון באופן שבו חברת ניהול מדיה חברתית יכולה לסייע לכם להשיג תוצאות טובות יותר מהקמפיינים במדיה החברתית של החברה שלכם.
ניהול מדיה חברתית הוא תהליך של ניהול האינטרקציות במדיה המקוונת והתכנים שלכם בכל ערוצי המדיה החברתית, כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין, יוטיוב ופינטרסט.
ניהול מדיה חברתית הוא מעבר לרק העלאת עדכונים לפרופילים של של החברה שלכם במדיה החברתית. זה גם כולל יצירת אינטרקציה או מעורבות עם הקהל שלכם וחיפוש אחר הזדמנויות חדשות כדי להגדיל את החשיפות היוניקיות ונראות. לפניכם מספר משימות בניהול מדיה חברתית.
ולמה תוכן טוב הוא הדבר החשוב ביותר בשיווק?
למעשה, לא משנה כמה כסף תשקיעו ואיפה תשקיעו אותו, ללא תוכן מנצח זה פשוט לא זה. תחשבו על זה, נגיד ותראו את אותו פרסום 10 פעמים ביום אבל הוא פשוט לא יתפוס את תשומת לבכם, האם זה יגרום לכם להתעניין במוצר? מצד שני, מספיק שתראו פעם אחת פרסום עם תוכן מעניין שיתפוס אתכם ומיד תרצו לברר פרטים נוספים על המוצר.
קיימות עוד סיבות רבות לחשיבות התוכן על מערך השיווק שלכם.
רשתות המדיה המובילות כיום:
אינסטגרם הוא ערוץ מדיה חברתית נפלא עבור מותגים שיוצרים תכנים חזותיים רבים. הקהל של אינסטגרם נוטה להיות צעיר יותר עם יותר משתמשות נשים מאשר גברים. זאת יכולה להיות פלטפורמה נהדרת עבור עסקים שהמוצרים והשירותים שלהם שקשורים לאופנה, סגנון חיים, אומנות או תעשיה אחרת שמבוססת על חזותיות.
לפייסבוק יש קרוב ל-2 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש שמגיעים מרקעים שונים. בבסיס המשתמשים בפייסבוק יש גם איזון יפה בין המינים וקבוצות גיל. זה הופך אותה לרשת חברתית לעסקים שמנסים להגיע לקהל רחב.
פינטרסט זהו בעצם ערוץ נהדר שניתן לשתף בו תוכן עם תמונות להמחשה. למשל מי שמתעניין בשיפוץ בית, כושר גופני, תזונה, שיטות להכנת כל מיני דברים בשיטת "עשה זאת בעצמך", תכנים על אופנה, עיצוב, ארכיטקטורה ועוד. במידה ואתם מוכרים שירות או מוצר ואתם מעוניינים להעלות תמונות, זה המקום.יהיה ליצור בערוץ חברתי זה אינטראקציה, לשתף תכנים עם אנשים על פי סוג של חברה, תפקיד או תעשייה.
לינקדאין הינה רשת חברתית לחברות שמתנהלות מול ספקים כמו B2B, כך שבהחלט ניתן יהיה ליצור בערוץ חברתי זה אינטראקציה, לשתף תכנים עם אנשים על פי סוג של חברה, תפקיד או תעשייה.
טוויטר היא רשת חברתית די גדולה עם 321 מיליון משתמשים פעילים מכל העולם. זהו המקום החם ביותר למעשה, עבור בעלי מותגים שמטרתם הינה הצטרפות לדיון לגבי נושאים חמים הקשורים לתעשייה שלהם. ניתן בהחלט לגרום למשתמשים בטוויטר, להעריך את המותג שלכם, כאשר אתם משתפים תכנים מול גורמים בעלי השפעה.
YouTube
יוטיוב היום הפכה להיות מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם אחרי גוגל. ניתן להעלות תכני וידאו, בכדי שתוכלו ליצור מעורבות וקשר עם הקהל שלכם. אחסון הוידיאו ביוטיוב הוא ללא הגבלה, מה שבהחלט עשוי להיות לטובתכם.
אז מה אנו מספקים?
ניהול דפים עסקיים ברשתות החברתיות השונות, אפשר באחת, אפשר בשתיים ואפשר גם בכולן.
אינטראקציה נכונה עם הקהל, ניהול מוניטין, תגובות ולידים. מציאת קהלים חדשים ואף מציאת הזדמנויות עסקיות חדשות דרך המדיה החברתית.
- בניית אסטרטגיה שיווקית.
- בניית דפי מידע ברשת וניהולן.
- מסרים שיווקיים מניעים לפעולה.
- פרסום המסרים דרך קידום ממומן או אורגני.
- תחזוקה שוטפת ופרסום מסרים עדכניים.
- קריאייטיב והכנת המסרים.
- הכנת בנק פוסטים לדף עסקי.
- ניהול שותף של ערוצי מדיה חברתית.
- יצירת אינטרקציה או מעורבות עם הקהל וחיפוש אחר הזדמנויות חדשות כדי להגדיל את החשיפות היחודיות ונראות.